jag vill inte

nu sitter jag här och räknar timmarna, de känns verkligen piss.
skola imorgon, usch vrf ska allt kul få tiden att bara rinna iväg?
nu blir det att plugga,plugga & plugga måste höjja betygen, fan jag orkar inte.
och ajag fick nyss veta att sol-britt inte längre jobbar kvar, så hur ska nu spanskan gå? lär ju sänka mej ett snepp elr två.

aja jag får se de possitiva i det hela, jag får träffa emil imorgon och nästan varje dag framöver. :)

hade träning för ett tag sen, kännde inte av sträckningen för fem öre,så nu blir det match imorgon mot morön,känner hur fjärilarna flyger runt i magen, de var ett tag sen jag stog en match..men ska blir kul.

nu ska jag iaf njuta av dom få sista timmarna.. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0