skola

igår var första skoldagen,vi börjar med vanliga lektioner efter lunch,bara att bita ihop som sagt.
jag jobbade iaf bra alla lektioner, bra början nu gäller det bara att fortsätta så här, lycka till säger jag till mej själv.

sen på kvällen var det match med u-laget mot morön. :)
vi vann med 8-1,spelade kanon & dom ska jag väl säga var inte super.
men fick göra ngra räddningar sen blev det väl inte så mkt förutom straffen- inte så mkt att göra åt.

idag var det andra dagen i skolan, det går så trögt,känner verkligen inget pepp!
men dagarna går, & snart är de väl sommarlov igen.
den nya flickan som ska börja i våran klass kom & hälsade på idag, ska vara med oss hela morgondagen så de ska bli spännande.

jag kom nyss hem från davids föräldrar hahn fyllde år så har vart där och grattulerat & fikat. :)
nu är det bara att packa inför morgondagen, ska till bygdeträsk med klassen övernatta osv. :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0