underbara

nu är det kväll.
under nästan 3 hela dagar har emil besökt mej, för länge sen sist!
han kom till långnäset,vi badade och solade i det varma vädret!
sen hem för jag skulle spela match, vi vann med 2-1 och allt gick bra,sen vart det bad igen.
vi for hem fika,tv,mys,prata sova kl 4!

mamma väcker oss inte oväntat, kl halv 10.
- vi far om 15 minuter!,långnäset väntar!
jag är van att höra det där,men faktsikt så gillar jag de.
skönt med allt på stranden.
vi hinner vara där till 1,för sen kommer regnet.
skyndade oss hem,familjen for till stan medans jag & emil stannade hemma & kollade film.
senare drog vi till min älskade farmor, & efter de hem till frida där 94 "gänget" höll platts,trevliga
människor! de ÅSKADE REGNADE!!!!! har aldrig vart med om ngt sådant, BOM! vad det small!

en till dag var kommen & den dagen är idag.
vi steg upp efter 10 & åt.
satte oss vi datorn,6 drog sen till sanna som satt & såg film.
for & köpte glassssssssssssss. & sen for vi och spelade volleyboll med mamma & pappa & massor av folk-:)
emil for hem & jag på match, vi vann den här gånen med,fast denna gång med 94, 3-1.

kom hem,jag & tobias skulle sköta anton för att mamma & pappa är i bodbyn med alla.
godis & allt är ätet,mätt!

så tack för bra dagar! vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0