Follow me

efter att jag tog mej sparkturen har jag inte gjort ett skit,tragiskt med sant! är verkligen sugen på att hitta på något roligt! är jag ensam om de eller? o kom gärna med förslag på vad man kan hitta på.

imorgon kommer emil hit, har inte träffat han på 6 dagar, det är inte klokt! de var länge sedan vi var utan varandra så länge,har iaf ingen aning om vad vi ska göra då häller men, jag får iallafall bra sällskap :)



                                         


 är grymt sugen på att fara o se twilight,har hört att den är bra,ska bara se till att jag får med mej någon?



Kommentarer
Postat av: emma

Jag hade också hört att den filmen var bra, såg den igår. Vart fagtis lite besviken trodde den skulle bara bättre, men den är värld att se :)

2008-12-28 @ 21:52:54
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: FRIDA

jag laddar hem den nu :)

2008-12-28 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0