Innan natten vaknar

är så trött så trött,men orkar inte sova hur kan det gå för sej?
de tyckte emma va det knäppaste man kunde säga,men vadå om man tänker efter så är det sant,för nu orkar jag inte sova,sanningen är kanske att jag inte vill ,orka borde ja ju jag är ju inte klen? eller kanske lite.


sitter o lyssnar på Sebastian Krantz skönt!

Det är natt & jag fryser
Fönstret står öppet & månen lyser
Jag kan inte förklara, min vackra underbara
Att jag måste gå, att jag måste gå,
Att jag måste gå, att jag måste gå.

Dina ögons forna glans,
Går ej finna någonstans,
På ditt hjärtas jämna slagSom så tryckt fanns där en dag                                                      
Har du lämnat och glömt bort
Ja din kärlek blev för kort,
Den blev för kort

Det är dags,
Natten vaknar o jag unnar,                                                                              
Vem det är du saknar,
Ja, vad var det som gick fel,
O allt du gjorde bara var ett spel

Dina ögons forna glans,
Går ej finna någonstans,
På ditt hjärtas jämna slag
Som så tryckt fanns där en dag
Har du lämnat och glömt bort
Ja din kärlek blev för kort,
Den blev för kort
                                                      

Kommentarer
Postat av: emma

Det går inte säga ericA !



han e grym !!!!!! :o

2008-12-31 @ 12:16:29
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0