I´m so excited

idag har jag inte hunnit med att skriva har haft ganska fullt upp, vilket är kul för en gångs skull, :)
steg upp där vid halv 12 efter att tytp ha försökt sova där vid halv 3.
när jag steg upp stekte jag hamburgare,för att få något i magen före vi skulle till gympan,eller det var vad vi trodde ,för när vi hade hoppat på sparken o kommit en bit på vägen får emil samtal av lisa som säger att nej det blir inget på gympan vi ska åka skridskor ist, så det var bara att byta riktning mot en kall men inte så hal sjö men där förblev vi inte så länge, utan vi gick in till lisa o värmen för att spela tv-spel, som inte är min starkaste egenskap,

när vi väl var hemma igen vare tv som gällde o sen lite käk före vi skulle dra vidare till ladan o se internmatch mellan a-laget O b-jun, sen vare bara att ta farväl av min älskade emil, eller farväl o farväl,men hejdå iaf, vilket alltid är lika svårt!

när jag kramat o pussat ,pussat o kramat emil sparkade jag iväg till sannna, hörde ni jag sparkade? ovanligt eller?vi sparkade iaf förbi ida o satte oss ute o hade vår lilla syjunta,som man brukar kalla det i älder åldrar, men efter ett tag blev kylan för hård o vi valde att dra hem,



men höörni vänner imorgon äre nyårs, om det nu är någon som missat de,
vad ska ni hitta på för trevligheter? :)



Kommentarer
Postat av: emma

Jävla skit ungar som tar våran tid !

2008-12-30 @ 22:42:00
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0