ÅÅÅÅÅ regnet det bara öser ner!

den här tiden på året ska det vara sommar! med de menar jag sol,varmt,bad & strad.
men vad händer jo,de är kallt regnigt & tråkigt.

men man får göra det bästa av situationen,så jag for till sanna.
tiden gick,men vi hitta inte på så mkt, tack vare det förbannade vädret! jag blir tokig!
vi snackade för det mesta & spelade lite spel, jag ska inte berätta hur det gick.
sen som vanligt vart vi sugna på glass,men de hade frysen gjort slut på,så vi tog på oss
stora regnkläder & cyklade iväg till konsum för att köpa glassen som frysen hade gjort slut på,
men att cykla i det regniga vädret var glassen värd!

sen så blev det kvällen.
vi hade vår första träning idag efter uppehållet,men jag tänkte det kan ju inte bli ngn,planerna blir ju bara förstörda & vi bara sjuka.Men träning blev det iaf,nog visste jag att men skulle bli blöt,men inte så blöööt,men vad gör man inte för fotbollen (A),men nu orkar jag inte fortsätta förklara dagen.... jag vet att ni förstås vill höra mer..,men. ;)

Läs imorgon,då blir det mer spännande äventyr!

     de här kallar jag strand & sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0