nej,inte regn nu

har ätit middag och sitter och funderar på om det blir madrassåkning och om det blir,ska jag fara? är inte alls tagg så som jag varit just nu på grund av vädret,det regnar.

men träning blir det ikväll iallafall.

Dagen har vart bra.Hela förmiddagen såg vi på teater,faktiskt riktigt bra och kul,iallafall så länge man själv slipper vara med och agera,jag känner mej så töntig när jag spelar teater,Inget jag ska göra i framtiden,det är ett som är säkert.

Konfrimanderna far till Hemavan idag,och det betyder att emil är borta tills på söndag,håller tummarna på att jag hinner träffa honom då.Lite avensjuk är jag faktiskt på dom,och det är inte för att jag gillar åka slalom eller så utan de där folket har alltid så roligt tillsammans.Så det är inte äns lörnt att säga ha så trevligt,för det kommer dom ändå.

jag som konfrimand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0