skola imorgon.........

väl hos sanna såg vi Robinssons och åt äppelpaj som lisa och hon bakat,dom tänkte t o m på mej och gjorde en bit utan äpplen.Nu låter det som att dom aldrig tänker på mej men så är inte fallet.Gott var det iallafall.

Vi for hem efter 11  och la oss nästan direkt.

Emil for hem 10 imorse ch sen dess har jag jobbat på hk arbetet,sett tv och kört skoter.Ja,vi köpte en skoter idag! hur kul som helst,så jag har kört runt lite,inte för att det är den bästa tiden just nu,men vad gör man inte.

Så nu har jag mycket att se fram emot nästa vinter,köra skoter och åka snowboard,jag har upptäckt mycket nytt under denna vinter,synd bara att jag gjorde det så sent.

och som rubriken säger så är det skola imorgon och påsklovet alltså slut,det har vart så himla bra känns så jäkla tungt att det är över .


så här bra har lovet varit!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!! Redan köpt en skoter ?!! Vad blev det för en ? Har du någon bild ? Fasiken va kul ! Kul att du blev såld på att åka snowboard!! Känns som jag kan ta åt mig lite ära för de=) Imorn får ni ju veta hur de går med intaget! Hoppas det går bra!! kramar

2009-04-19 @ 21:44:05
Postat av: Anonym

Hejsan!! Redan köpt en skoter ?!! Vad blev det för en ? Har du någon bild ? Fasiken va kul ! Kul att du blev såld på att åka snowboard!! Känns som jag kan ta åt mig lite ära för de=) Imorn får ni ju veta hur de går med intaget! Hoppas det går bra!! kramar

2009-04-19 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0