trevliga släkt

 kom hem för typ 20 minuter sen,var tvungen att fara hem tidigt eftersom jag har ett hk arbete att försöka göra klart,på lov ska man ju vara ledig!

Hos emil igår fikade vi lite och sen blev det mestadels dator,han spelade cs och fick det för mej,händer inte så ofta,men ibland måste man ju vara extra snäll.Det blev en prommenad också,eller det var tänkt så men vi stannade av på skråmträsk skolan och gungade.

Imorse när vi steg upp skulle jag dra till bussen direkt och de första jag möter när jag går ner för trappen är emils farmor och farfar ,jag har träffat hans farfar en gång förr men aldrig hans farmor så det var spännande,de är ju jätte trevliga! Jag och emil har alltså vart tillsammans snart 1,5 år och jag har aldrig träffat någon av hans släkt,förutom nu då,jag har aldrig vågat.Men nu när jag sitter här efter åt hade jag ju inget att vara rädd för.

den här har tydligen felix trixat till

Kommentarer
Postat av: snälla

uppdatera mera

2009-04-17 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0