påskhelg i malå

ja nu var det ett tag sen och jag har haft det så bra ändå.

började med att vi gav oss upp i backen direkt vi kom fram till malå och sat där hela dagen,det var inte så jättebra väder men uppehåll av all snö och regn iallafall.På eftermiddagen for vi på badhuset där jag mest bastade och var väldigt nära på att somna,det var så skönt!

På kvällen var det tänk att alla vi skulle äta surströmming vilket många gjorde,men jag nöjde mej med korv&bröd.Senare såg vi bara talang,och lite annat smått och gott.

Lördag,steg vi upp vid 9 och satt i backen 10 efter att ha ätit frukost och gått den långa vägen upp till grillstugan.Där jag satt hela dagen i det soliga vädret med massa folk,vilket det var alla dagar,men nu ännu mer.Emil med familj kom upp osv vilket gillades,och tro det eller ej så gjorde jag faktiskt några slalom åk,se upp i backen,tusen hål i nacken!

denna kväll åt vi grillat,första gången för i år faktiskt och det finns ju inget godare.
När det blev mörkt gick vi och hyrde film,The messengers tro jag den hette och var faktiskt rätt bra.

Idag,Söndag har vi haft bra väder med,det syns å mitt ansikte vill jag lova,vilken färg är tomaten?
Vi for hem vid halv 3 efter att ha sett lite slalom,eller hem for vi inte utan till mormor där vi åt god middag.

Sen att vi kom hem har jag mest legat framför tv,det är verkligen jobbigt att måsta vara social hela tiden,man måste ju inte kan man väl gå och sura när man har folk som är omkring en heöla dagar.Klippt håret på Anton har jag också gjort riktigt kul,hoppas attt jag kommer in på frisörlinjen bara.

Det blev ett långt inlägg,hade ni orken att läsa om min trevliga påskhelg?

( t o m pappa åkte,en annorlunda syn )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0