fullt schema

Träningen var riktigt rolig igår och fysen före var galet jobbig,men det är skönt.När jag kom hem låg jag och kollade i skolkatalogen till halv 12 så jag är väldigt trött idag,för trött.

Vi har just tränat lite lucia sånger tills på fredag då vi ska sjunga inför skolan,jag fivk också veta att vi slutar kvart i 12 på fredag istället för kvart i 4!

vi har kortdag idag och när jag kommer hem ska jag fara och hjälpa några yngre tjejer med målvaktsträning och efter det kanske jag far ut och springer,fast o andra sidan så har vi ju faktiskt träning senare ikväll så det kanske får vänta till en annan dag.Jag ska också hinna med att fara till kyrkan åter igen,men den här gången för att se de mindre sjunga!



Julen närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Frida

ja kanske det, jo det är ju balen så, men då kollar vi om det går helgen efter :P

2009-12-08 @ 16:40:55
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0