lov!

Hej allihopa!

Nu är det alltså inte länge kvar till lov,vi får lunch kvart i 12 och i och med det lov!
Dagen har inte alls vart jobbig,vi ska snart se en kort film och tidigare så har vi skrivit brev till elever som går på en skola i findland,riktigt kul!

Efter skolan kankse jag ska gå med Sanna på stan och kolla lite julklappar,men vi får se hur det blir med det,annrs så blir det nog att klippa A.L.

Jag kan inte fatta att det redan är lov och jul,det har gått så fort allting, och ingen riktig julkänsla har jag häller,så jag får hoppas att den hinner komma,bara 6 dagar kvar ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

2009-12-18 @ 12:17:52
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0