sommar kom

dagen började bra med fotboll,2 pass faktiskt en riktigt pigg start på dagen,så skönt.Men sen har allt vart lungt och då menar jag LUNGT hare legat i soffan hela kvällen och sett hundra olika program och tur hade jag att de faktiskt för en gångs skull var bra på tv.

idag är det söndag föresten,de kan ju ingen ha missat eftersom att det betyder skola imorgon,känns så himla tungt!!! vill ha lov,vill vara ledig!! men får vänta 2 veckor till vilket inte hörs så mycket,men jag känner på mej att det kommer bli 2 TUNGA veckor!!! och att de kommer kännas som år!!
- lugn nu erica,tänk possitift... eeee vadå possitift,de ändå som är bra är att de alltid kommer en ny helg,så småning om iallafall..

En bra sak är ju sommaren,så jag tänker på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0