lilla lördag

onsdag,en dag som är bättre än dom flesta skolmessigt och vad skulle man göra om det inte fanns,de är så skönt man får en liten paus i veckan.Nu hade jag tänk berätta vilka lektioner vi har som gör det hela så bra.För det första så har vi kortdag och slutar kl 2 och sen bså börjar dagen perfekt med ett idrottspass och efter det svenska.Inte för att jag älskar svenska men just nu ska vi börja med ett eget arbete om en författare och det tycker jag låter mycket mer roligt än verb och adjektiv! sen blev det dags för lunch och när vi mättat magarna var det dags för spanska som då är näst sista lektionen.Sista lektionen har vi syslöjd vilket jag gillar mer än mycket annat och just nu så håller vi på med pyjamaser och är snart klart med jackan.

när jag kom hem från skolan började med att renskriva 2 bokrecensioner och sen for jag och tränade och det gick jättebra!och sedan att jag kommit hem har jag skrivit klart en engelskauppgift så känner mej rätt duktig just nu,vilket var länge sen jag gjorde.


lägger in lite bilder från konfrimstionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0