tisdag

idag har jag pratat me jens, alltså han man pratar med före man gör sitt val inför gymnasiet,jag är mest inne på frisör just nu,men vad vet jag,kannske vill något annat imorgon? jag har verkligen problem,jag vet inte vad som lockar mest,är det något alls, ja alltså för dagen så är det som jag sa frisör,men då är problemet att jag troligtvis inte har poäng så de räcker till, inte ännu iallafall,men ska göra allt för att försöka höja mej!

ikväll hade jag tänkt försöka slå upp spanska böckerna o försöka nöte in lite ord, o sen promenerar jag till ladan!


Kommentarer
Postat av: moster Johanna

Hejsan!! Jag har blivit en trogen läsare på din blogg=) Nu vet jag mer vad som händer i ditt liv! Håret blev snyggt!! Jag tycker du ska satsa på frisör!! Tror det är en rolig utbildning!! Så är det de du vill så satsa nu allt för att höja betygen!! Ha det så bra! Kramar Johanna

2009-01-20 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0