What love is

då var helgen över o som ni läst så är jag så gott som nöjd med den,kunde inte blivit bättre,vart med emil hela tiden, han kom nämligen till mej efter han vart o spelat match i umeå på söndagen,en match dom förlorade!
vi gjorde inte mkt eftersom jag kom hem vid 8,hade vart o spelat badminton,men jag blir så överlycklig bara han är häääär!

när vi vaknade upp var det måndag o skola,jag ville inte! men här handlar de inte om att vilja,här måste man, så det var bara att kliva upp o pallra sej iväg till an vanlig dag på jobbet,om men nu kan kalla det så? o de kan man ju.

på kvällen hade jag dubbla träningar boxersize som verkligen är jobbigt o har träningsvärk idag, allt är som det ska! o efter boxersize  då vare till fotbollen, o som vanligt blev det till att fånga lite bollar o sen bleve snack efteråt, de är så mkt hit o dit om hur det ska blir med lagindelningen osv man vill alltså dela upp så man har ett A och U - lag, eller de vill jag iaf, så på måndag får vi veta,vilka som kommer höra var,blir spännande!!

bara för att jag längtar tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0