vad är det jag säger

under dagen hemma har jag läst igenom några sidor ur SO boken,det var faktiskt dags för de,har ju inte läst en ända sida.Men nu när jag gjort det förstår jag ändå inget om världskrigen,olika årtal ,länder hit o dit hela tiden.När jag tillslut tog mej igenom alla sidor o text gjorde jag pizza,eller gjorde och gjorde jag la in den i ugnen o 20 minuter senare var den uppäten.Resten av dagen har jag inte gjort mycket alls suttit framför tv o kollat på alla möjliga tv-serier osv.O jag tänkte på en sak,att man jämt klagar på hur tråkig skolan är o att man önskar att man vore sjuk,man borde inte säga så,även fast skolan är tråkig, men äre nå mycket roligare o sitta hemma o inte göra något,nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0