when your gone

igår vare till att fara till stan igen o spela fotboll,men bara en match denna gång, som vi förlorade med 0-2, o jag som trodde jag inte skulle få stå något eftersom jag stod hela söndagen, men jag o frida delade på matchen :)
vi duschade o gick o satte oss på läcktaren för att se lite match,mellan skellefteå FF O Sunnanå, FF vann!

sen for vi hem o jag han bara till att slänga i mej lite spagetti o köttfärs innan emil kom!,vi såg OTH o sen käka vi gott, inbakad fläskfilé o potatis med vitlöksbröd ,jag säger mums! sen träffade vi sanna eftersom vi skulle fara o köpa godis till filmen vi skulle se, men kiosken var stängd! hallå! de var nämligen 13dagsafton,vi suckade o var nästan på väg till att vända då vi såg att käre konsum hade öppet,tack!

sen vart de cykling o sparking till sanna o skulle se filmen o käka godiset med filmen fick vi inte igång men godiset var iaf gott, eller ett tag senare fick vi bild i tv:en efter en lång undersökning o strul!

jag o emil for hem där vid 11 för att sova lite innan JWM- finalen skulle börja, vis tällde väckare, eller emil ställde väckaren o vi vi föll i sömn, vi vaknade upp idag där vi 10-11 o märkte att matchen redan var över o att vckaren aldrig hade ringt, men vi missade nog inget eftersom de vart stor förlust!

de här vart en konstig sammanfattning av gårdagen,men har inte tid till att skriva dettaljerat eller tid har ja men inte ork, o inte tålamod!


tackOhej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0