where did our love go

dagen har blivit till kväll,eller så kallad eftermiddag, o jag har vart på gympan med lisa,ida,elin o moa de var riktigt kul,jag gillar det där med utskjutning, kan inte svara på varför, för de är verkligen inte de att jag är bra på att skjuta eller träffa mål eller ngt annat sådant,utan eee.... om jag ska vara helt ärlig så vet ja inte :O

på förmiddagen for jag iallafall till lisa för att låna GH, så nu har jag degat de o efterföljden blev hand o finger ont, men du jag har tänkt på de där med ordet dega, men degar ju inte ett spel eller? det man degar är bulldeg o liknande,trodde jag..

ikväll hade jag,sanna o ida bestämt att vi skulle ut på promenad för att vi inte kunde vara hos någon efterson alla är sjuka o vi inte vill bli smittade av varandras familjer, de är okeu om ni inte fattar vad jag babblar om,eftersom att jag skriver...... vad håller jag på med igentligen? bäst jag lägger av o gör något som jag kan, äta godis!


Kommentarer
Postat av: emma

dega är inte bulldeg !

2009-01-02 @ 18:31:03
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0