Svar på frågor!

1. Har du något skönhetstipps?


- Solen tycker jag är ett bra knep eftersom den tårkar ut finnar.
- Ta en balja och fyll den med vatten,häll sedan i lite bakpuler och stoppa i fötterna.Fötterna blir mjuka som en barnrumpa.
- Att dricka vatten skadar aldrig.
- Känner du att du får sämre hy av att äta vissa saker? Skippa då inte att äta det,men är det mindre sällan.

2 .Vad gör du om 10 år?


Om 10 år hoppas jag på att jag lever livet fullt ut! Reser,har kul,umgås med nära och kära ( Fam,vänner,pojkvänn ),är frisör osv

3.  Är det viktigt med sex i ditt förhållande?


Den hoppar jag över!

4. Vem är din bästa moster?


Finns bara en jag kan tänka mig ha som moster och dej har jag ju redan Johanna!

5. Var kommer du att köpa hus i framtiden?


Ingen tvekan om att det blir Burträsk!

6. När och var ska du resa nästa gång,alltså utanför sverige?


Nästa gång Mamma och Pappa tänker ge sig iväg! Och vart spelar ingen större roll bara det är till ett varmt land.Men skulle jag riktigt få önska om vart jag ville resa så kanske Grekland eller Bahamas!

7. Hur är det mej dej?


Jo,det är bara bra! Men bättre skulle det vara om solen ville ta och börja visa sig snart!


8. Vad ska du göra imorgon?


Imorgon ska jag ta en löprunda och sedan jobba hela dagen! Och när jobbet är klart är det dags för tårta hos Sanna!

Hoppas ni är nöjda med svaren!










Kommentarer
Postat av: frida

så härligt att höra.



jaha skönt att sprionga, önskade jag kunde göra det oxå, jag som hade planerat att i sommar skulle jag fan ge mig på att springa mke, men nu kommern jag typ inte få springa något :( måste bara cykla och cykla och det är inte lika kul ;S.



ja, vad har jag gjort idag? hmm.. jag har varit i emils stuga och åkt båt,buss och sen hem,sen sett på film och ätit en ben and jerry´s :D

2009-07-13 @ 00:38:54
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fasiken va du är duktig på dagarna!! mest impad över att du är ute och springer så mycket!!! Om man vore så duktig=) Börjar om att jobba imorn efter mina två semester veckor...klockan är just nu halv två och ska upp om drygt fyra timmmar... känns väl mindre bra.. men han en bra dag!! KRAMAR

2009-07-13 @ 01:21:55
Postat av: erica

Jag försöker hålla mig igång,men kan lova att det inte är det roligaste alla gånger!



Du borde ha lagt dej för mycket tidigare!

Jo detsamma,kämpa på jobbet :) kramar!

2009-07-13 @ 09:42:01
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0