snart händer det

Ja då är det morgon igen,har sovit riktigt bra i natt!

Vädret ser ut att vara bättre idag i alla fall, inte för att jag menar att det är bra,men som sagt bättre.

Jag har ingen sommarkänsla alls,det är kallt och regnigt och inget kul händer.Men jag kanske är för stressad,sommarlovet börjar ju igentligent idag så hela sommaren finns kvar.Jag borde nog hinna med värme,stranden,bad,händelserika dagar osv.Mycket kul kommer det bli till helgen tex och ännu mer om 2.För om ni inte viste så är det ju Midsommar på Fredag,ja vem hade kunnat ana att det var så här dags,så tidigt på lovet? Och ännu roligare blir det med Piteå summergames! Jag älskar allt med det,fotbollen,folket och stämmningen! Men till dess måste jag vänta lite,nästa Torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0