bättre att hålla käft

dagen har vart dålig,massa trassel på skolan och blir så arg på mej själv att jag inte ska kunna hålla käften,men förhoppningsvis blir allt bra och att något av det jag gjort hjälpt,eller något liknande.

har hunnit med utvecklingssamtal också,det var bara bra saker, mycket bättre än vad jag trodde eftersom jag förslappat så mycket,de ända som var minus är att jag tror så lite på mej själv,men det har de sagt i alla år så på det sättet lär det väl fortsätta.

har tänkt plugga lite spanska nu,men får se hur det blir med det,för ni vet engelskan jag prata om? den såg jag inte på ett dugg men hade tur för ovanlighetans skull,det blev inget förhör!

hej snö kalla snö,bra att du är på väg bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0