ge aldrig upp

jag hade springining igår kväll och även boxersize! Springningen var jag inte det minsta sugen på eftersom min kondis är sämst och att jag bara inte är född till att springa.Men det gck förvånansvärt bra,så känner mej så glad för det och nöjd,det man gruvat sej för i en vecka har man klarar helt gallant!

nu sitter jag med en chokladbit i munnen,alltid ska jag äta något! och det börjar visa sej...

ikväll blir det en lugn kväll med pappa och anton i huset,ska bli skönt! har ni några planer för helgen?

en aningen taskig bild på oss båda,men det bjuder jag på så hära till helgen! för övrig så ska han vistas i clemäns hela helgen,kanske att han dyker upp här söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0