nu skriver jag äntligen

dålig uppdatering,förlåt!

men i fredags vart det som vi hade plannerat in skoter osv ute på sjön,synd bara att solen inte kom för än kl 1 men det var jätte kul ändå,det är inte ofta jag får åka/köra en sådant fordon inte och efter att allt var klart tog jag och emil oss en prommenad.

När vi ätit och tagit oss en dusch gick vi ut på en ytterligare prommenad med sanna och ida för att köpa in lite gott till kvällen och när vi satt där vid tv och såg Let´s Dance kom lisa och gustav förbi.Vad tyckte ni om vinnaren,var det rätt eller fel? Jag tycker det var självklart vem som skulle vinna och det var Magnus,visst var Lajla jätte duktig,men Magnus förtjänar det!

Igår Söndag blev det åter igen en prommanad med lisa sunt byn,det var ju så fin väder och sen satt jag och emil bara ute ett tag för att försöka bli bruna,men målnen kom och resultaten är lika vitt.

På kvällen åt jag god mat med mamma och sen gick vi på kiosken för att köpa poppcorn och sen till farmor för att se Robinssons.

tog inga bilder,men den här gillar jag sen förr,visst är jag cool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0