jag kanske bara måste inse att sånt är livet

då är det snart helg ska bli skönt,har inga planer eller något uppbokat,så ska bara njuta.

Just nu är jag irriterad på mej själv och även andra.
Jag har inte alltid mod till att våga stå upp för mej själv och vad jag tycker och det vet jag många som inte har,men borde inte vi räknas ändå,betyder vi inget kanske? det ska vara lika för alla vad det än gäller, man ska inte bara få sin vilja igenom för att man vågar ta för sej och visa sig,men så är det ju nu mera,det spelar ingen roll vad det handlar om,de bara är så.

Tänk om man någon gång skulle våga ställa sig upp och säga att man inte håller med utan att man tycker si och så,det skulle förändra så mycket.VÅGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0