grått trist och hårt

Jag la mej vid 1 igår,satt uppe ock skrev med Emil.Inget roligt,inget intresant, tjaffs,usch vade jag hatar det men på något konstigt sett så ska väl det höra till.

Idag har jag målat naglarna,och man känner sig direkt mycket finare,vist är det konstigt vad lite färg kan göra.
Jag funderar på att fara ut och springa en sväng snart,och sen halv 5 far jag på match ska spela med 94:orna,och tog just reda på att det är på grus vi ska spela i lövånger,känns inte peppande alllsssssss,

mörkare färg i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint =) Jag fundera på att måla mina naglar Rosa :] riktigt snyggt på naglar men annars en ful färg :](A)

2009-05-17 @ 15:44:37
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0