shopping

Sen i Lördags steg jag upp tidigt för att fara in till stan och shoppa lite till examen,och hittade en Jeansklänning som jag har tänkt ha och ett par jättesnygga skor som jag tyvär ska lämna tillbaka,känns verkligen jobbigt jag vill ha dom! men får så ont i fötterna + att dom är 1dm höga lite förstort påhopp kanske med tanke på att jag aldrig gott i klackar,men hur som helst ska det vara klack på nästa skopar jag köper!

Det blev även ett par tygskor,trosor,foundation,nagelack,shampo osv.

ni får tyvär inga bilder på inköpen,men ni får en bild på det här goda


Lördagen hade en kväll också där jag såg robinsson med Ida och sanna och sen for ner till långåkern och grillade med massa folk! och sen myste med emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0