my favorite

Jag är hemma! Och det har jag faktiskt varit ett tag! Eftersom att jag och sanna träffade Lotta Larsson som är här ifrån Burträsk,så vi fick åka hem med henne och var hemma halv 3 då bussen igentligen skulla ha gått! Otroligt skönt att få komma hem lite tidigare!

Prov har jag ju haft idag också,2 stycken t om.Matten gick dåligt som den alltid,men jag hade inte förväntat mig något annat häller,men svenskan gick desto bättre.Nu är det bara kvar frisörtekniken imorgon!

Ikväll ska jag iväg på gymmet för lite cykling osv,det är tjejkväll här i burträsk ikväll också,så badhuset har endast öppet för tjejer,det är sminkning på byn och även chokladprovning mm.



Kommentarer
Postat av: Louice

oh vitchoklad :]

2009-10-22 @ 21:41:39
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0