think of me

Vad vill ni att jag ska skriva mer om? ge mig gärna tips.

Nu är det bara några få timmar kvar tills helgen är över,men de känns bra ändå eftersom att jag hunnit med så mycket,kunde inte ha gjort så mycket mer.

Jag har:

- Vart domare
- Haft middag här hemma
-2 helkvällar med kompisar
-spelat match
-vart hos morfar

Imorgon är det skola som gäller,och vi ska lyssna på någon föreläsning om sax-teknik,kan bli riktigt intresant,intresantare än engelska och bild som vi igentligen skulle ha haft i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter verkligen som du haft en toppen helg!! Du ska se, veckan kommer att gå snabbt.. åsså är det helg igen =) Låter kul med en shopping i umeå!! Är avis på dig.!! Själv måste jag fixa och dona i lägenheten... kramar

2009-09-13 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0