hjälp mig

Jag har varit ute och gått med sanna tidigare ikväll,det behövdes verkligen,skönt att få komma ut lite och få komma på andra tankar.Den här veckan har verkligen vart jobbig,jag har nog legat i sängen och flännat varje kväll,jag vet inte vad jag ska göra?

Men imorgon far jag,Lisa,Ida och Sanna till Umeå i alla fall och det ska bli himla trevligt att få göra något annat.Jag har verkligen längtat efter shopping! Jag hoppas bara att jag kommer vara på bra humör.

Vi åker in med 20 över 4 bussen så vi är i stan vid 7 och då kommer vi förmodligen att käka något och sedan fara till idas morbror med familj,för det är där vi ska sova.Sen på Lördagen blir det shopping hela dagen och åker hem vid 4 med förhoppningsvis massa fynd.När jag kommer hem kommer vi att ha främmande,vilket blir kul.Jag känner att det är bra att ha saker att göra och inte att bara sitta hemma och tänka på gamla minnen och kolla på kort.

Nu ska jag i alla fall se idol så som jag gjort alla andra kvällar den här veckan.
 jag har bara kort som ni redan sett på den hära datorn,så blunda i fall att ni är less ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Erica! Hoppas verkligen att du får en toppen helg!!! Att du får shoppa mycke!! Ska vara i lägenheten i helgen och fixa.. hoppas jag blir klar så jag kan flytta in nästa vecka!! Och då vill ja ha besök=) Ha de¨t så bra! Tänker på dig! Kramar Johanna

2009-09-17 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0