alla dagar

Tiden rinner iväg och jag har inte skrivit på evigheter för att vara jag.

Minns inte om jag skrev tidigare att jag var i Åckulsjön och såg match i Lördags? men det blir i alla fall vinst med 1-0 till oss och det var vi minst sagt värda efter att grymt spel.Sedan så var Roger och Ulla-britt här och åt middag.

Igår fick jag inte mycket gjort,men följde i alla fall med till stan för att se en ytterligare fotbollsmatch som även den blev en vinst!

Har just kommit hem från skolan och ska snart dra iväg på träning,men inte för att träna själv ska träna några yngre målvakter,vi hörs och lovar att det inte dröjer lika lång tid som det gjorde till det här in lägget!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt du stava åkullsjön "åckulsjön" ! =)

2010-04-19 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0