det är bara att bita i det sura äpplet

Imorgon blir det tufft,ska ut och springa kl kvart i 6 på morgonen,förhoppningsvis med Bobby.Är verkligen inte taggad för 5 öre,men det måste göras,sen blir det praktik som vanligt och dom nämnde att jag skulle få sluta tidigare också så att man i alla fall hinner byta om innan man ska fara bort,jag har faktiskt aldrig förr vart med om att man går skola osv på valborgs?

Ska också nämna att jag som har så svårt för att köpa en bikini faktiskt har köpt en överdel idag,300 kr,men det är den förhoppningsvis värd,nu är det bara trosjakten kvar,det svåraste!


Kommentarer
Postat av: kristin

woooup. jag är ledig imorgon! :D

2010-04-29 @ 23:00:21
URL: http://kristinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0