jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag vill utomlands jag

Ska njuta av sista sommardagarna,snart är det höst,snart börjar skolan ca 2 veckor kvar,man kan ju inte bli mer peppad eller hur? Ser inte fram emot skolan och det vardagliga livet för fem öre.Vill inte stiga upp tidigt för att åka in till stan och ta en ytterligare buss till skolan för att sedan försöka få in något vettigt i huvudet och sen åka buss hem åter igen.Men jag vet att det är just det här jag måste göra och jag måste inta bara göra det 1 gång i veckan utan hela 5 gr.

Jag vill ha det som nu.Kunna vara uppe sent om kvällarna för jag har ju ändå ingen buss och passa morgonen efter,jag vill ligga på långnäset där hela familjen,vännerna och burträskare befinner sig,jag vill kunna göra vad jag vill,vill njuta av att bara vara,vill njuta av sista tiden för jag vet att det snart är över,men hur lätt är det egentligen det där med att njuta av sista tiden? nog skulle jag kunna göra det,men det som står i vägen för det är just skolan,man blir stressad över att se dagarna passera en i taget,vilket betyder att 1 dag mindre av lovet återstår och snart har det gått så många dagar att vi står där och väntar på bussen i ganska så god tid,för första dagen kan man ju inte missa? och kläderna som vi har på oss valde vi dagen före,vi stog och stirrade in i garderboben ett lång stund innan vi tillslut kunde bestämma oss.Vad spelar det för roll egentligen hur du ser ut första dagen? du kommer ändå inte se ut så dom andra dagarna.Den riktiga du kommer visa sig ändå och jag lovar att du duger,iallafall för dom närmsta och egentligen är det bara deras åsikt som spelar roll.



Jag förstår inte att jag skrev det där,för jag vet att jag kommer att spendera några extra minuter i spegeln när vi står där den 24 och jag vet att för mig spelar det roll vad de andra tycker.



Tänk att bara få släppa allt för 1 vecka eller 2 nu när det blir höst och mörkt.Åka iväg och njuta på riktigt i riktig värme och bara leva livet!

Så ni vet ju vad jag vill ha i födelsedagspresent!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0