10, Det här hade jag på mig idag

Hade skitigt hår som få,så tog som vanligt på mig min vanliga lila mössa för att dölja katastrofen, vem kan egentligen tro att det är frisör jag går? Gör aldrig någonting med mitt eget hår,i bästa fall så borstar jag det,sätter upp det i en svans eller knut,men för det mesta är det mössa som gäller, vilket också är en av sakerna jag önskat mig i julklapp.

På resten av kroppen bar jag Bff-dressen(mjukisbyxor och mjukiströja) och på fötterna gympadojjor,vilket jag för det mesta använder,jag vet att det verkligen inte är det snyggaste,men för mig är det verkligen det snabbaste och bekvämaste allternativet.Inget smink hade jag heller, så såg ut som en blek,prickig tjej i löparskor,så som jag ser ut ganska många dagar i veckan,det är standard.Och åter igen återkommer jag till att det är frisörlinjen jag verkligen går,kan nästan inte tro det själv.

(I-landsproblem) Jag återkommer till det här med skor,det är ett problem för mig på vintern eftersom jag bara gillar tygskor av olika slag och powerskorna,självklart är kängor som alla nu har osv snyggt,men det faller mig ändå inte i smaken,då går jag hellre i mina löparskor,men saken är ju den att det lätt blir kallt då det är som nu i -25 grader. Kanske ska man sattsa på powerskorna till skolan varje dag? Jag tror ändå inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0