6, 10 saker du inte viste om mig

Det var en svår en,det känns som om att jag är så pass öppen att dom flesta vet allt,men ska försöka komma på något klurigt.

- Jag känner mig naken om jag inte målar mina ögonbryn
- Jag hatar tajta kläder (tröjor) eftersom jag då måste hålla in magen så jag inte kan andas
- Jag bläddrar igenom tidningen varje morgon
- Just i år,eller just nu så har jag ingen julkänsla
- Jag är väldigt känslig
- Jag älskar att dansa tryckare
- Jag tycker jag är lite för skötsam,önskar att jag ibland kunde klara av att göra lite "dumheter"
- Får lätt dåligt sammvete, där av skötsamheten
- Tänker alltid då någon söt/snygg/fräsch/charmig tjej går förbi,att så skulle jag vilja se ut
- Om en kille har fina/manliga händer tycker jag att det är en stor fördel



Han drar förövrigt till Thailand imorgon i 2 veckor,sen blir det återträff,det var allt för länge sen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0