det årliga

Då har man gjort det årliga besöket på gympan med dom vanligt typerna,men ovanligt för i år var att jag inte var med,kollade på istället,vill inte chansa så att knät pajjar,men tycker att det var hur roligt som helst ändå.
Nu sitter jag här hemma och hållaer på att hungra ihjäl,så det är bästa att pappa kommer hem snart.

Dagen blir lugn fram tills den börjar närma sig 6 för då är det dags att börja göra sig klar.
Vi är ju 4 familjer som varje år sedan jag föddes känns det som,firat tillsammans,men eftersom jag med flera blivit äldre(det har väl alla,men ni fattar) så kommer jag nu i år att bara käka och umgås ett tag innan jag drar mig vidare till Philips hus där resten av mina vänner befinner sig,det roliga för i år är att det är lite okänt folk med,så det blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0