Jag saknar varje liten detalj av resan,till och med tårarna före.



Det enda jag vill är att känna sanden mellan tårna,så där så att det nästan blir irriterande,så att man känner att man måste gå ut i havet för att skölja bort allt,medans man i samma veva kommer på att det inte är lörnt eftersom man efteråt måste gå igenom sanden igen för att ta sig till solstolen.



Det enda jag vill är att bli så där grisrosa på ryggen och på resterande delar av kroppen,så att varje steg blir en plåga och att röra sig i sängen blir nästan omöjlighet,men det hör ändå till.



Det enda jag vill är att sura och vara avensjuk på de andra som kan vara ute i solen medans jag måste sitta under parrasoll och täckt av kläder,för att inte börja flagna som jag ändå alltid gör och inte bli ännu rödare.



Det endå jag vill är att känna smärtan från då jag åker soffan och där av måste luta huvudet bakåt och försöka hålla upp hela kroppen så att de brända delarna inte slår i.



Det enda jag vill är att de jobbiga försäljarna kommer och stör gång på gång,fast man sagt nej flera gånger tidigare.



Det enda jag vill är att vakna upp till det här.



Det enda jag vill är att ha den äckliga smaken av salt i munnen.



Det enda jag vill är att se Gustavs min varje gång han går ner i vattnet.



Det endå jag vill är att spela Volleyboll med samma gamla gäng,fast än att alla hade olika syn på regler och poäng.



Det enda jag vill är kasta mig i den härliga och brännheta sanden.



Det enda jag vill är att må dåligt över att den underbara vecka snart nått sitt slut.



Det endå jag vill är att måsta bada i kläder pga rödhet.



Det enda jag vill är att trängas med allt folk på medinan.



Det enda jag vill är gå till härliga plattser då det närmar sig kvällen.



Det enda jag vill är att se plattser man aldrig tidigare sett.

Jag hade kunnat fortsätta i en evighet.




Kommentarer
Postat av: Louice

så roligt att du tyck det:D

2010-12-27 @ 19:15:57
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0