1 år äldre,inte 1 år klokare

Sitter på skolan nu och inväntar permanentningen som vi ska jobba med idag,ska bli kul att få göra något annat.Har just anmält mig själv,sanna,mimmi och emelie till en nybörjar kurs i foxtrot också,vad fasen har jag gett mig in på? men kul ska det bli.

Hinner nog inte skriva när jag kommer hem eftersom vi far halv 6 och jag har inte äns packat väskan halverts klar,men kommer hem på söndag igen,så då är det bara att kolla in.

I burträsk är det skolhockey idag också,blir så jäkla sugen och ledsen för att man inte kan vara med,men min tid är förbi,dags att inse att man blir äldre..Fan,jag vill tillbaka!

Ska även passa på att säga grattis till min käre bror som fyller 14 idag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hälsa tobbe grattis från mig :D

2010-02-12 @ 17:17:52
URL: http://freyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0