kort dag

Fan! inlägget som jag just skrev försvann..

Imorse klädde jag på mig en hel del med kläder pg a att det var - 21 grader ute och vi skulle gräva snögrotter på idrotten konstigt nog,men eftersom att det då var för kallt så blebv det instället och vi körde hjärt och lung räddning istället i 1 h sen fick vi sluta och eftersom att närmaste bussen gick kl 1 så fick jag och några till följa Fanny hem ett tag och lite senare blev det stan,var i behov av en foundation,så en sådan fick följa med mig hem,men det är så svårt att veta vad man ska ha,men jag hoppas den jag köppte duger.

Kl 3 ska jag dra till Vårdcentralen och kolla upp knät,känner mig verkligen inte sugen med det måste göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0