lev livet

Fasen att Anja ramlade och åkte ur,skulle nog ha blivit medalj annars...
Tänk att träna och lägga ner så mycket tid som dom gör för ett åk och sen åka ur,förstå hur arg man skulle vara,allt som man tränat för blir över på några sekunder.

Ikväll har jag varti hos farmor med familjen och bara umgåtts och kollat på en hel del kort vilket alltid är roligt men jag blir samtidigt lite dyster eftersom att jag som alltid ska börja tänka på allt man vart med om och att tiden går så snabbt och att vi snart ligger där i graven,jag vet,dom kallar mig tragisk,djup,men jag vill inte bli äldre.

Njut medans ni kan.


Kommentarer
Postat av: Anna

FYFAN SÅ FRÄSCH HAN ÄR!!!

2010-02-18 @ 12:27:19
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0