på fri fot

Boxersizen var jätterolig och känner mig riktigt slut,så där skönt slut och fortfarande taggad på att träna.Nu sitter jag och ser Idrottsgalan med mamma och funderar på att ta mig en kopp varmchoklad,paradise börjar ju kl 10 också det får vi inte glömma.

Jag ska också säga att det är bestämt, jag har äntligen valt att fara till Sundsvall och spela lite fotboll och kan inte säga annat än att jag redan nu är nervös,vill inte äns tänka på hur det kommer att fara på fredag kväll.

Och jag som har sagt att jag ska bättra mig med bilder också,från och med imorgon då lovar jag bättring!


Kommentarer
Postat av: Fritte

Härligt tjejen, fortsätt nu på denna väg och ta för dig av framgång, för det är du värd, det vet både du och jag.

2010-01-18 @ 22:42:45
Postat av: lisas

TAGGAA ERICA.

2010-01-19 @ 08:34:27
URL: http://stenlundlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter ju toppen Erica! Kommer gå super bra! :)

2010-01-19 @ 18:55:29
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0