vissa saker får man aldrig svar på

Hejsan!

Jag kom hem för ett tag sedan,har vart på gympan hela kvällen där det har spelats fotboll för hela slanten och båda Burträsklagen gick till final,men jag orkade inte vara kvar och se den,kom dit 8 och for hem 11 det fick räcka,för burträsk spelade nästan aldrig.Det var i alla fall riktigt trevligt att vara där och träffa en massa folk som man inte träffar så mycket nu för tiden bl a 94:orna och emil nog för att han också är 94 men det är ändå alltid så här jag säger,roligt att få prata med han i alla fall det känns som att det var ett tag sen så det känns kanoners nu.Lite synd tycker jag också att det är att jag inte umgås med " 94 " längre,det slutade i och med att jag och emil tog slut vilket jag inte fattar varför.

Nog men babbel för idag,nu är det sova som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0