I feel like a fool

Pga dåligt väder blev det inget långnäset,så heller ingen springning dit,blev sundet runt istället,och jag säger det igen,jag hatar springa!

Blir också jäkligt irriterad över att det alltid ska vara dåligt väder då jag för en gång skull är ledig och inte har något att göra,men och andra sidan så kan det vara rätt bra just idag för ska sjunga på Kommenisterparken ikväll med resten av gängen så det kankse är bäst att öva lite och plugga in lite texter,har ni lite att göra så dyk upp där kl 19.00,skulle vara kul om det satt några i publiken.

Packa ska jag också göra,fast allt måste ju tvättas före,så det kanske blir en sistaminuten packning som vanligt ikväll istället.Vi far till Umeå imorgon och campar med några familjer,bl a Sannas,det ska bli grymt skönt att komma bort ett tag,även fast det bara är tills på Söndag,men ska jobba då,sista dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0