kanske det bästa jag gjort?

Jag är så jäkla depp just nu,vill inte vara här hemma i sverige,resan har verkligen vart det bästa som hänt mig,som det känns nu i alla fall,kan inte tänka på annat,vill ta en sista minuten och bara sticka iväg.

Vi har:

badat
solat
spelat volleyboll
besökt medinan
besökt port el kantauo
åkt banan
åkt soffan
sett solnedgången
gått i affärer
vart ute sent om kvällarna
ätit
solat ännu mer
bränt mig,flagnat
umgåtts med fina människor
legat vid polen
tagit massa kort
flamsat
vart med mina bästa vänner
njutit av livet fullt ut



Kommentarer
Postat av: E

Åhh ni verkar ju ha haft det jättebra:D:D



Och jag förstår precis vad du menar med att bara vilja fara iväg igen när man kommer hem... fyfan vilken ångest det är:p

2010-06-07 @ 01:15:48
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0