dagarna går för snabbt och det var för länge sen du var här,men jag vet att du har det bra

Hemma efter en myskväll/natt där vi tod det lungt,kollade på tv,pratade om allt som finns att prata om och stojjade runt som vanligt.

Och imorse då jag vaknade upp och kollade ut fick jag riktig julkänsla,överallt låg ett vitt täcke och i huset lucktade det mandarin eftersom ida satt just bredvid mig och käkade.På tv:en firade dom jul med en fin stor gran och en massa paket och då jag och Sanna cyklade hem möts vi av ovanligt mycket folk som är på väg till att tända ljus på gravarna.Det känndes som julaftonsmorgon.

Dagen blir nu lugn fram till 4,eller ska försöka städa mitt rum lite.kl 4 har jag,Sanna och Ida bestämt oss för att fara ner och tända ljus på gravarna,på farfars grav,tycker det alltid är lika obehagligt, men det känns bra att man gjort något i alla fall.Tycker det är så mysigt just den här helgen då nästan varenda gravsten har minst ett ljus som lyser när man går dit,samtidigt som det är alldeles mörkt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0