men var försiktig

Jag har funderat som vanligt och det gäller det här med att lita på andra och våga släppa in andra på djupet.För vissa är det väldigt lätt men för andra väldigt svårt och det tror jag beror på hur man är som person och vad man vart med om tidigare i livet.

Men jag tror att även om du är som jag och har svårt att släppa in andra,så tror och vet jag att det tillslut är värt allt som du tidigare kännt,då du tillslut hittar den där kompisen/pojkvännen/flickännen som du finner alla svar i,då du bara känner lycka,det gäller bara att våga chansa,tillslut chansar du rätt.

Med det sagt så ska jag packa väskan och fara iväg på träning!



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tack så mycket Erica:)

2010-11-23 @ 22:26:48
URL: http://annade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0