jag ser fram emot att ha något att längta till

Morgondagen kommer vara så som de flesta andra praktikdagar.Sopa hår,severa kaffe, småstäda, vara glad och trevlig, vara i shamponeringen, ska nog även ta med mig dockan för att träna permanent. Lunch ska jag såklart också äta,börjar faktsikt vara less salladen på ica nu och less är jag på att sitta vid alla som spelar på hästar och bland de alkolister som sitter där och hänger tillsammans med mig, det är då man känner sig som världens ensamaste  människa.

Slutar vid 4 och då drar jag direkt vidare till ica-maxi för inventering med laget,inte världens roligaste,men det måste göras så som så mycket annat.



Vill uppleva det igen,igen och igen. Att resa,upptäcka nya saker,uppleva nya saker,se nya miljöer, höra andra språk och njuta av solen. Har ännu bara vart i Turkiet och Tunisien 2 gånger,vill se hela världen,fast att jag kommer vara rädd under tiden,men jag vet att det kommer vara värt varje tår som rinner ner för min kind.Bara för att jag är så otroligt hemma/familj/vän-kär så ska det ändå inte hindra mig, för kanske så kommer jag att ha just dig med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0