som den känslomänniska jag är.Jag har aldrig klarat av förändringar och inte heller den här gången

Från Burträsk till Sunnanå.

Samtidigt som jag skriver det här rinner bara tårarna,direkt jag kom hem efter mötet så bara braka allt lös,det tog jäkligt hårt.

Världens bästa Lisa,en klass för sig,det har du alltid varit.Du är alltid den som synts och briljerat ute på planen,den som alltid haft planer och idéer om var och varannan sak,den som brunnit för det här och alltid velat så mycket,nu har du äntligen fått chansen och jag är så fruktansvärt glad för din skull,nu får du göra det du alltid velat och drömt om fullt ut.

Men du ska veta att du också lämnar världens tomrum efter dig.Sen vi var ca 6 år har vi spelat tillsammans,tänk hur många träningar det egentligen är och matcher,cuper och läger och nu är det helt plötsligt slut ,och ett slut vet jag att allting har,det spelar ingen roll om jag vill det eller inte.Mamma har just suttit och försökt förklara för mig att det är så här det blir när man blir äldre,vänner flyttar av olika anledningar,byter till andra klubbar osv det är helt enkelt bara för mig att insé det och att försöka göra det bästa ut av det.

Nu kommer det inte längre finnas någon som alltid har något att säga,någon som alltid vill göra den där tråkiga stretchingen efter varje träning och den som alltid har något förslag på vad man än tar sig till.

Det är konstigt att det känns som att jag är ensam kvar,när jag vet att jag har ett helt lag bakom mig,världens bästa lag t om!

En sak vet jag i alla fall och det är att du har allas stöd och jäklar vad jag ska hejja och skrika,nu är det bara att köra! Än en gång,grattis bruden,det kommer gå så fruktansvärt bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:( så tragiskt.

men inget är ju 100 klart än.

jag önskar verkligen att man inte behövde välja.

2010-11-17 @ 17:24:34
URL: http://stenlundlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0