juletider underbart fram tills självaste Julafton,sen får det gärna bli varmt och sommar igen

Det närmar sig Jul,årets enligt mig mysigaste tid.

Julpynt ,mysiga belysningar, julbak så det luktar gott i hela huset,julklappshandling, skriva önskelista som farmor tjatar om varje år, klä granen, den årliga chokladkalendern, kvällen före självaste julafton då man samlas ett gäng och bara myser, julaftonsmorgon då man sitter framför brasan och väntar, väntar och väntar, sen då det äntligen är kväll är det dags för julklappsöppning men släkten som man tillbringat dagen med.

Min önskelista :

- Resa
- Pengar
- Tatuera mig(vet inte vad eller vart,vet bara att jag vill)
- Kläder(Jeans,adidaströja,täckbyxor,munktröjor,mössor,underkläder,träningskläder)
- Tandsmycke
- Smink
- Hudkräm från The bodyshop
- Parfym(Paris Hilton - Siren)

Det är vad jag kommit på än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0